Vereniging EHBO Groesbeek bestaat al sinds 1945. Begonnen met 12 leden, uitgegroeid tot een vereniging met een kleine 160 leden dd 2024.

EHBO Groesbeek houdt zich bezig met een aantal taken betreffende de hulpverlening binnen de Gemeente Berg en Dal en omstreken.

De voornaamste taken die de vereniging op zich heeft genomen zijn oa:

• Bevorderen van het verlenen van Eerste Hulp bij ongelukken d.m.v cursussen en herhalingen (Oranje Kruis)
  • Het onderhouden van de diverse AED's in de gemeente Berg en Dal
  • Het geven van diverse EHBO workshops aan belangstellenden
  • Het verlenen van EHBO hulpverlening tijdens evenementen
  • Het onderhouden van EHBO hulpmiddelen (Verbandkisten ed) bij diverse bedrijven en instellingen

We zijn nog altijd op zoek naar enthousiaste leden die het leuk vinden om plaats te nemen in het bestuur van onze vereniging en/of medewerking te verlenen tijdens evenementen waarbij wij de EHBO hulpverlening op ons genomen hebben.
Interesse?? Stuur een mailtje naar info@ehbo-groesbeek. We nemen dan zsm contact met je op.