logo klein

penningmeesterWij zoeken voor de EHBO vereniging Groesbeek een enthousiaste Penningmeester. M/V

EHBO Groesbeek is een vereniging en zoals alle verenigingen zijn wij voor het goed laten draaien van onze vereniging afhankelijk van een goed bestuur en natuurlijk actieve leden. Onze huidige penningmeester heeft te kennen gegeven in 2022 te willen stoppen. Daarom zijn wij op zoek naar een enthousiaste en gemotiveerde penningmeester.

Functieomschrijving

Het bestuur is het kloppend hart van de vereniging. Als lid van het Dagelijks Bestuur bepaal jij mede het beleid voor de komende jaren. Wij zijn op zoek naar een persoon die (enige) ervaring heeft met het voeren van een boekhouding, die goed kan luisteren, enthousiast is, daadkrachtig is en een visie heeft. Die gelooft in het werk van de EHBO-er, bekend is met het vrijwilligerswerk maar bovenal een teamspeler is met gevoel voor humor. Heb jij zin in een uitdagende bestuursfunctie? Dan zoeken wij jou! De penningmeester zorgt voor het financieel aansturen van de vereniging, met daarbij de controle op de financiële procedures. Heb je financiële ervaring, ben je bekend met het opstellen van de jaarrekening en bereid om 1 x per maand de bestuursvergadering bij te wonen, dan komen wij graag in contact met jou. Natuurlijk kun je door de huidige penningmeester ingewerkt worden tot en met maart 2022.

Tijdinvestering

De tijdsinvestering is 1,5 à 2 uur in de week, als er een vergadering is iets meer.

Benodigde vaardigheden

Om een correcte administratie te kunnen verzorgen is het van belang dat je enig kennis hebt van het office pakket (Word, Excel, Outlook), en eventueel financiële programma’s. Je bent niet verplicht in het bezit te zijn van een EHBO diploma. Je communiceert zowel schriftelijk als mondeling met externe partijen, maar ook met leden en het bestuur. Wij zien je als een belangrijke schakel in het goed laten functioneren van onze vereniging.
Voor meer informatie wat betreft de functie penningmeester, mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.