logo klein

Onze verenging doet ook dit jaar weer mee aan de Rabobank Clubsupport actie. De leden van de Rabobank kunnen in de periode van 2 tot en met 24 september hun stem uitbrengen op de vereniging naar keuze. Het zou natuurlijk mooi zijn, als jouw stem naar onze vereniging gaat!

Het geld dat we hopelijk met deze actie krijgen, gaan we dit jaar besteden aan de aankoop van een AED-trainer, een babypop voor de reanimatielessen en één of liefst meerdere zogenaamde verslik-vesten. Allemaal artikelen die we nodig hebben voor de cursussen en herhalingslessen om onze kennis op peil te houden en meer mensen op te leiden om mensen in nood te kunnen helpen.

Stemmen kan alleen door leden van de Rabobank, alleen een rekeningnummer is niet genoeg. Iedereen die bankiert via de Rabobank kan gratis lid worden via de app of online bankieren van de bank. Hiermee kun je de EHBO vereniging op een gemakkelijke manier steunen. Meer informatie is te vinden op: https://www.rabobank.nl/leden/lid-worden

We hopen ook dit jaar weer op veel stemmen en een mooi bedrag!

Afbeelding1